donderdag 5 februari 2015

Waar ik mijn inspiratie vandaan haal...?

De natuur, ja echt ik kan genieten van elk vogeltje dat vliegt, een kudde herten die in het land nieuwsgierig staan te kijken, de kleuren en de wolken in de lucht die langzaam aan mij voorbijgaan, de volle maan en twinkelende sterren er is zoveel moois te zien als je er voor openstaat. Dromerig kan ik de wereld bekijken en luisteren naar de geluiden, als klein meisje kon genieten van de blaadjes in de bomen die speels heen en weer dansden, ik denk dat de liefde voor de natuur deels aangeleerd is door mijn ouders en deels een stukje van mij is. Inspiratie doe ik vaak op wanneer ik aan het hardlopen, wandelen of bij de zee ben kijkend naar al het moois om me heen.

Zo liep ik vanmorgen door de mooie witte wereld en moest ik steeds even stoppen om foto's te maken. Ondertussen kreeg ik inspiratie voor het styling project waar ik mee bezig ben en bedacht ik een leuk product wat ik wil gaan maken voor in mijn webshop. Een uurtje in de natuur kan wonderen doen en die informatie en foto's deel ik ook graag weer met jullie.
Het zijn de kleine dingen die mijn hart doen zingen;).








Fijne dag,


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen