dinsdag 21 oktober 2014

Some changes in our Home


Heerlijk is dat wanneer kleine dingen een groots effect kunnen geven aan je interieur. Zo hebben wij sinds kort een nieuw vloerkleed, en eerlijk gezegd ik vond het best spannend want je kunt pas het effect zien als hij in je woonkamer ligt.

Al tijden was ik opzoek naar het juiste vloerkleed wat het beste bij ons sfeertje past, het liefst wou ik een hoogpolig kleed waar je lekker zacht met je voetjes door heen kan gaan (helaas is vriendlief enorm allergisch, dus dan ga je opzoek naar alternatieven). 

Het vloerkleed van House doctor had ik al meerdere keren bekeken en stiekem werd ik er steeds verliefder op. En daar lag hij weer mooi te zijn op de woonbeurs en toen dacht ik ja deze wil en moet ik hebben. En of was het voorbestemd even verderop hing hij te koop (ja dan ben ik net een leeuw die op zijn prooi afloopt en alles om zich heen even vergeet tot ik de winst in handen heb).

Eenmaal thuis kon ik natuurlijk niet wachten om hem neer te leggen en te kijken of het echt wel zo leuk is als ik bedacht had. Eerlijk is eerlijk ik moest wel even wennen want van niks op de grond naar een groot iets wat opvallend kleedje is best een heel verschil. Maar wat ben ik er nu blij mee, want het geeft echt zoveel meer sfeer aan onze woonkamer. Voor het effect even een voor en na ;) 

Liefs x Mariël




House Doctor Block vloerkleed





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen