maandag 3 maart 2014

Voorjaarskriebels, breng de lente in huis!!!

Het is weer zover.. ik ben niet te stuiten ik wil, en moet vliegensvlug naar buiten om iedereen zomaar gelukkig te fluiten!!! 

Hebben jullie ook zo'n last van die voorjaarskriebels?!! Nou ik wel hoor, heerlijk afgelopen zondag wat scheen het zonnetje toch lekker, ik wordt er altijd héél erg vrolijk van. Dus vandaag (maandag) lekker een vrije dag en dan beginnen mijn handen te jeuken om weer van alles te veranderen binnenshuis. 

Afgelopen week hebben we een nieuwe open kast van steigerhout gemaakt, (naja ik niet maar vriendlief en zwager) en dat betekend natuurlijk nieuwe mogelijkheden en ruimte om mooie spullen neer te zetten! Dus je raad het al ik moest natuurlijk op pad om de juiste accessoires te scoren en nou of dat gelukt is! Samen met mijn vriendin Frieda ging ik richting Groningen waar een super leuke woonwinkel is gevestigd. En ja dat was het moment dat er hele grote vlinders door mijn buik vlogen toen ik die winkel binnen stapte... want wauw wat een fantastische spullen!!! Toen we ongeveer anderhalf uur later weer de winkel uitstapten wist ik het, dit wil ik ook!!! :) Er zijn nu al een aantal dagen verstreken en eigenlijk ieder moment van de dag denk ik er aan, mijn eigen webshop beginnen A DREAM COME TRUE!!! En dan niet zomaar één natuurlijk, het moet uniek zijn dus daar ben ik nu druk mee bezig om mijn ideeën op papier te krijgen en uit te zoeken hoe ik deze droom ga waar maken. En natuurlijk de perfecte combinatie naast de functie interieurstyliste. Ik hou jullie op de hoogte van het hele proces. ;)

X - Mariel

Hier eerst wat mooie foto's van nieuwe creaties bij ons thuis.








PIMP JE KOELKAST!!!!! Het enige wat je nodig hebt is washi tape en mooie spreuken of foto's.
Ik heb mijn favoriete spreuken van Sukha Amsterdam gebruikt, maar je kan ook foto's van je kinderen of leuke plaatjes en of teksten uit een tijdschrift knippen om zo een eigen creatie samen te stellen!! BE CREATIVE ;)














Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen