maandag 3 februari 2014

Nieuwe aanwinst een Klepbank!


Al tijden stond een klepbank op mijn verlanglijstje omdat het mooi, praktisch, sfeervol en gewoon perfect bij onze inrichting past! Afgelopen vrijdag werd mijn droom waar, tijdens mijn pauze op het werk werd ik mega blij verrast, mijn vriend stuurde mij een foto van een hele mooie klepbank. (Hij had met diverse bedrijven contact gehad om te kijken of er het juiste model ergens beschikbaar was.. want ja ik ben niet de makkelijkste ik heb dan een bepaald type in gedachten en precies dat type moet het dan ook worden;) Gelukkig kennen we elkaar heel goed en hebben we dezelfde smaak) Toen ik antwoord gaf op de foto (want ja dat was precies de perfecte bank), reageerde hij dat de bank al thuis stond... wat ik echt niet had verwacht want zulke spontane acties gebeuren niet regelmatig. Wat een lieverd he?!! SUPER blij en vol nieuwsgierigheid reed ik die avond naar huis. En ik laat jullie graag met trots het resultaat zien!!!








































Ook heb ik een nieuwe creatie aan de wand gemaakt, het oude lijstje links komt bij de kringloopwinkel weg ik heb de afbeelding op het glas bevestigd. De creatie er naast is heel eenvoudig gemaakt met tape op een schilderdoek. En om het beeld compleet te maken een mooie spreuk van Sukha Amsterdam. Binnen kort zal ik weer een nieuw ideetje met tape op mijn blog plaatsen maar dit blijft voor nu nog even een verassing...

X Mariel




2 opmerkingen:

  1. Wauwww super mooi!! En die lamp... jaloersss!! Heb je daar ook nog tips voor? Ben ook opzoek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjeweeeel :D! die lampen hebben we vorig jaar op de huis en tuin beurs in leeuwarden gekocht, ik heb geen idee meer wat de naam was van het bedrijf waar we ze van hebben gekocht. Maar misschien staan ze dit jaar weer op de beurs is ziezo een aanrader om naartoe te gaan heel erg leuk!! Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen