donderdag 20 februari 2014

Leuke Deense merkjes gespot!!!








































Ik ben super fan van de Deense woonmerkjes. Want men oh men die Deense en Scandinavische interieurs die zien er toch gaaf uit!! Daar kunnen wij af en toe nog best wat van leren;). Ik volg dus ook verschillende Deense en Scandinavische interieur bloggers om stiekem weer wat ideetjes op te doen. Er gaan dan soms uren voorbij (ja echt waar vreselijk verslavend.) Dus zo stuit ik ook vaak op merkjes waarvan ik nog nooit gehoord heb, dit keer sprongen de merken MadamStoltz en House Doctor er uit.

En heb even wat leuke artikelen verzameld en vertaald in een soort moodboard om een idee te krijgen van beide merken. 


Helaas woon ik in Friesland waar nog weinig leuke woonwinkels zitten dus vaak beland je dan toch snel op een webshop, wat ik eigenlijk minder leuk vind want ik wil het graag kunnen vast pakken en bekijken (dat is toch het allerleukste van winkelen). 


Binnenkort zal ik een leuke woonwinkel aan huis bezoeken in Groningen ben erg benieuwd, heb nu al mijn verlanglijstje te vol staan. ;)

Tot de volgende blog.  

X- Mariel





5 opmerkingen:

  1. Tip: De Regent in Akkrum! (http://www.wonen-lifestyle.nl/) My favourite!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie net dat ze MadamStoltz daar ook verkopen!

      Verwijderen
    2. Thanks staat op mijn to-do lijstje, ziet er leuk uit idd!!! :)

      Verwijderen
  2. Wat leuk marielle, dat je ook een blog hebt!
    Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vindt het super leuk om te doen!! :) Jij bent ook bezig greta je hebt al leuke projecten gehad zag ik! Ik ga binnenkort beginnen met vakopleiding richting interieurstyling heel veel zinin!!

      Groetjes Mariella

      Verwijderen